Er zijn momenteel heel wat spelers op de markt die rechtstreeks of onrechtstreeks verzekeringen aanbieden. Wij kunnen ons hiervan differentiëren door onze persoonlijke aanpak, door onze ruime bereikbaarheid en door onze service op maat. Klanten zijn voor ons geen nummer maar personen met hun persoonlijke wensen en voorkeuren, vragen en behoeften. Dit geldt zowel voor onze particuliere klanten als voor onze ondernemingsklanten.
Digitaliteit is alom tegenwoordig in onze samenleving. Ook wij bieden, samen met KBC, heel wat digitale mogelijkheden aan via KBC Mobile, KBC Touch en KBC Business Dashboard. Hierdoor kan onze klant kiezen op welke manier hij zijn info wenst te vergaren. Ook voor het afsluiten van polissen en voor het aangeven van schade kan de klant ervoor kiezen om dit digitaal te doen. Uiteraard blijven wij hierna de klant persoonlijk adviseren en zijn schade opvolgen en regelen.
Iedere medewerker in ons agentschap is een expert die specifieke vakgebieden heeft waarin meer expertise kan opgebouwd worden.
Baken staat voor gids, boei, herkenningsteken, merkteken, … dat er steeds is en dat in geval van nood de schipper, piloot, bestuurder, … de juiste weg toont. Ook een vuurtoren is een baken en maakt zelf contact door lichtsignalen uit te zenden.
Onze klanten weten ons te vinden wanneer ze ons nodig hebben. We zijn steeds in de buurt (fysiek, telefonisch, online, …) We willen onze klanten ook zelf actief benaderen, begeleiden en ontzorgen. Wij houden van contact, nabijheid. We zijn er wanneer klanten vragen hebben. Bovendien geven we hen een gevoel van veiligheid, bescherming. Bakens worden zorgvuldig uitgezet door experten.92 staat voor de eerste twee cijfers van de postnummers van Lebbeke, Buggenhout en Dendermonde. Dit brengt ons naar het plaatselijke, de lokale verankering, de regio waarin we hoofdzakelijk actief zijn. Hier willen wij het baken zijn, het referentiepunt in de regio.
Als agentschap hanteren we het principe ‘klant centraal ‘ en hebben we duidelijke kernwaarden.