Heb je schade opgelopen? Verzamel dan zo veel mogelijk bewijsmateriaal om de berokkende schade aan te tonen.

  • Neem foto’s of contacteer ons om foto’s te nemen.
  • Omschrijf wat wanneer is gebeurd, wie zijn de betrokken partijen
  • Vraag bestekken aan met de geschatte herstellingskosten.
  • Bewaar de beschadigde goederen voor eventuele controles tot het schadegeval is afgesloten.
  • Verzamel facturen van dringende herstellingen en hou deze goed bij.

Een schadegeval is vaak complexe materie. Verzekeringskantoor Baken 92 is er voor jou om jouw dossier tot een goed einde te brengen.

Er zijn verschillende manieren waarop je een ongeval of schade kan aangeven, bepaal hieronder je voorkeur.

1Op je smartphone met onze gratis app KBC Mobile

Dat kan op verschillende manieren

  1. Tik op het Kate-icoon rechtsboven. Zeg of typ dat je een schadegeval wilt aangeven. Kate helpt je doorheen het proces.
  2. Tik op het menu ‘Mijn KBC’. Tik op de verzekering die je wilt gebruiken. Vervolgens kun je je schadegeval aangeven.
  3. Tik op het menu ‘Mijn KBC’, scrol naar onder en tik op de link ‘Alle contacten’. Tik vervolgens op ‘Schade of hospitalisatie aangeven of je dossier opvolgen’.

2Op je pc of tablet met onze gratis app KBC Touch

Meld je aan in KBC Touch en kies het domein waarvoor je aangifte wilt doen: Wonen, Gezin, Voertuig of Onderneming. Kies daarna de verzekering waarvoor je schade wilt aangeven.

Schade aangeven in KBC Touch

3Contacteer ons rechtstreeks

Neem rechtstreeks contact op met je Baken 92 verzekeringsagent.

Schade aangeven

4Bel KBC 24/7 op +32 (0) 16 24 24 24

Zijn we niet bereikbaar of heb je voor je schadegeval onmiddellijk en dringend bijstand nodig, dan kun je 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 terecht bij ons callcenter.